2 see and 2 speak

Γνώμη για όλα…Εναλλακτική οπτική γωνία για ολα….

Διακοπές…οι τέλειες, οι ονειρικές, οι απολαυστικές!

Posted by 0penminded στο Ιουνίου 12, 2007

Θέλω να κάνω γκάλοπ…Να δώ τι σημασία έχουν για τον καθένα μας οι διακοπές. Να δώ ποια μέρη θεωρούν ονειρικά και με τι παρέα θα απολαμβαναν τον χρόνο μας. Εχω κάποιες πρώιμες απαντήσεις σε αυτά τώρα που το σκέφτομαι και γι’αυτό θα κάνω ένα top 5 προορισμών με τον απαραίτητο σχολιασμό και την συνοδευτική παρέα και τσούπ θα πετάξω το μπαλάκι και σε άλλους!!

Χε, Χε, Χε…

Νο. 1) Anse Source D’Argent, (σεϋχέλλες) μια παραλία «σουρεαλιστική»! Εγώ και το κοριτσάκι μου…

Νο. 2) Pink Sands Beach, (μπαχάμες) η παραλία με την ρόζ άμμο! Πάλι εγω με το κοριτσάκι μου…

Νο. 3) Matira Beach, (bora bora, γαλλική πολυνησία) δέν παίζεται! Επίσης εγώ με το κοριτσάκι μου…Ισως και με φιλικά ζευγάρια…

No. 4) South Miami Beach, (usa, δυτικές πολιτείες) το μέρος για ξεφάντωμα! Φυσικά με αντροπαρέα…

Νο. 5) Zacharo Beach, (ν.ηλείας, δήμος ζαχάρως) μια τεράστια και πανέμορφη παραλία! Εγώ, η κοπέλα μου και όλοι οι παιδικοί μου φίλοι (τόπος καταγωγής βρε).

Φυσικά το Νο.5 πρέπει να δεσπόζει στην κορυφή αλλα είναι που το έχω συνηθήσει κάπως…

Είμαι περίεργος να ακούσω τις προτιμήσεις τών :

Sadmanivo (take your time), Dreamerland (υπαρκτά μέρη και όχι ονειρόκοσμου), Κατερίνας (εδώ και αν είμαι περίεργος), Keimgreek (δεν μπορεί, θα το σκέφτηκες στο τραίνο), Εστα (να δω τι says), Blackfairy (επιτεπετε η μία απάντηση να είναι χανια)

Επίσης θα ήθελα ενα σχετικό comment απο την γλυκερία… Και απο την foulianna εαν βρει τον χρόνο που παρήγγειλε.

Αυτά!

15 Σχόλια to “Διακοπές…οι τέλειες, οι ονειρικές, οι απολαυστικές!”

  1. Γλυκερία said

    Οποία τιμή!
    Καλά,να σου πω κι εγώ,μια και η θάλασσα είναι για μένα μια μεγάλη αγάπη,λατρεία,κτλ.και δεν νοώ διακοπές σε βουνό παρά μόνο διήμερο το πολύ!
    1.Παξοί-Αντιπαξοί(θα ξαναπάω…)Πάλι με το έτερον ήμισυ,αλλιώς σιγά μην περάσω τόσο τέλεια!
    2.Ιθάκηηηηηη!!!στο τσακ δεν έκλεισα φέτος πάλι-και οι υποβρύχιες αναζητήσεις πάλι με το έτερον ήμισυ βεβαίως!
    3.Ελαφονήσι-Κρήτη(αλλά δεν ξαναπάω,αν δεν φκιάξει ο Δήμαρχος δρόμο της προκοπής.Ακούς εκεί!τα κατσίκια κι οι τρελλοί σαν εμένα)Και,ναι,με την ίδια παρέα-λέγε με Απόλλωνα
    4.Χαλκιδική-Βουρβουρού,ή όπου εκεί κοντά,μια χαρά όνειρο!Εδώ χωρούν οικογένεια και φίλοι!
    5.Μύκονος-για πολλούς λόγους,αλλά κυρίως γιατί στα νιάτα μου υπήρξα party animal,και μου ξαναβγαίνει εύκολα ακόμα,ευτυχώς!
    Φέτος έκλεισα για Σκόπελο,και σίγουρα θα κάνω πολύ ώρα παρέα με τα ψάρια.Αλλά και με την κόρη μου στα…πολύ ρηχά!
    Δεν έχω εξωτερικό στις ονειρεμένες διακοπές ε; καλά κάνω.Έχουμε τις πιο ασφαλείς θάλασσες υποβρυχίως…

  2. keimgreek said

    χμ, βασικά περνάω όλη μου τη ζωή σα να είμαι σε διακοπές! χα! χα! σε κάθε μέρος μπορούμε να περνάμε καλά, συνδυάζοντας, διάβασμα, δουλειά, τεμπελιό… τα πάντα. Είναι θέμα φιλοσοφίας. Ε, τώρα αν θέλεις μέρη συγκεκριμένα, λατρεύω τη Βουδαπέστη, τη Βενετία, την Κωνσταντινούπολη, τη Θεσσαλονίκη κ.a. ;-p

  3. esta said

    στον Καϊάφα τρέχοντας….
    και μέχρι στιγμής δεν αξιώθηκα να μπω στη θάλασσα…

    δηλαδή, να κάνω ποστ με τις αγαπημένες μου παραλίες…

    θα το ετοιμάσω….

    καλημέρα
    🙂

  4. Πολύ την χάρηκα αυτή την πρόκληση…έρχεται η απάντηση. Μου αρέσει που δίπλα στα μεγαθήρια των νησιωτικών συγκροτημάτων του κόσμου έβαλες και την Ζαχάρω beach…Live your myth in Ilia…

  5. innersilence said

    Πολύ ωραία η Νο1 επιλογή με τις φωτογραφίες μαζί

  6. soulmates said

    na pw?? na pw ki egw???
    egw 8a pw!!!!!!
    opou na nai arkei na einai kalh h parea!!!
    ax!!! 8elw diakopes!!!
    filia

  7. 0penminded said

    @Γλυκερία,
    χαχα! οπως κατάλαβες και εγώ είμαι της θάλασσας…μακράν!! οι υποβρύχιες αναζητήσεις είναι το must μου φαίνεται! δυστυχώς δεν έχω κανει ακόμα να ξέρω πως είναι…αλλα πού θα μου πάει…

    @Keim,
    Καλα, να τα συνδιάσω εγώ όλα αυτά δεν παίζει. Δεν θα ήταν κάτι ξεχωριστό απο την καθημερινότητα! Θεσσαλονίκη είναι κορυφή (το μόνο θετικό στην κοζάνη που έφαγα τα χρόνια μου ήταν οτι είναι δίπλα!!)!!

    @Esta,
    Μαζί σου girl!!! Καϊάφα γερά! Για να δώ επιλογές…

    @Κατερίνα,
    «live your myth in ilia», ναι ναι…»Welcome to the olympic land»
    Γιατί, δέν έχει τα φόντα η sugartown? χιλιόμετρα παραλίας, δάσος, λίμνη, λουτρά…άλλα δέν εχει αλλα είναι μεγάλη κουβέντα. Looking forward for your choices…

    @Innersilence,
    Σαν ψεύτικη δεν είναι αυτή η παραλία? κάνε ενα search θα πάθεις πλάκα!! Σουρεαλιστική 100%!

    @Soulmates,
    Περιμένω να δώ post, όχι στα λόγια «θα πω, θα πώ»!!!

    Φιλιά σε όλους!!!!!!!!!!

  8. Γλυκερία said

    Η φωτο 2 είναι ίδια με μια παραλία στην Κεφαλλονιά,ορκίζομαι!ξεχνώ το όνομά της.
    Παρακάτω οι 5,7,8,10 θυμίζουν Πρέβελη στο Ρέθυμνο,ίσως και Βάι πάλι στην Κρήτη…σήμερα που τις είδα καλύτερα,μ΄άρεσαν περισσότερο!
    Κι έχω την τιμή ν΄αναφέρω Πλαταμώνα Πιερίας,κι όλες τις Ολυμπιακές ακτές στη σκιά του Ολύμπου,καθότι όχι μόνο πάτρια εδάφη-και αξιόλογα,αλλά κινδυνεύω να με κάψει με κανένα κεραυνό ο ξένιος Δίας για την παράλειψη!

  9. Ωχ ωχ!… τι σημαίνει υπαρκτά μέρη; Θα πρέπει να κατέβω στη χώρα των ανθρώπων δηλαδή; Μου επιτρέπεις τουλάχιστον να κρατήσω τη ματιά της ονειροχώρας; 🙂

  10. 0penminded said

    @Γλυκερία,
    είναι ένα σχετικό site, το thalassa.gr που έχει θεωρητικά όλες τις παραλίες της ελλάδας για να θυμηθείς, αλλα νομίζω πως προσωρινά, είναι off line. Ετσι, να μήν ξεχνάμε τα πάτρια!

    @dreamerland,
    oh yeah…ακριβώς αυτό!
    Μα…αυτήν ακριβώς την ματιά θέλω να μάθω!!! 🙂

  11. foulianna said

    Μερσι μεσιέ για την ιδιαιτέρα πρόσκληση, χρόνο δεν βρήκα ακόμα (όπως βλέπεις είναι 3:00 το βράδυ κι εγώ ακόμα δουλεύω) αλλά δεν μπορούσα να αντισταθώ…
    Από όσα έχεις κει πάνω, ψηφίζω με χίλια Ζαχάρω, τραίνο μέσα από την άμμο, πευκοδάσος και beach bar με καλαμωτές, rock και πολλές μπύρες (ελπίζω να μην «εξευρωπαϊστηκε» κι αυτό, ακόμα, ε???). Εκτός όμως από αυτό, θα ψηφίσω και δεύτερο πόδι χαλκιδικής (Αϊ λαβ Χάλκι-ντίκι) αλλά μόνο αρχές καλοκαιριού γιατί μετά από πόδι το καταντάνε βρωμοπόδαρο, και για κάτι εναλλακτικό να προτείνω βουτιές σε παγωμένες βάθρες στον Φονιά Σαμοθράκης και μετά μπλούμ στις θέρμες (ή και αντίστροφα αν προτιμάτε) 😀

  12. σαντορινη…
    αυτο!
    πισινα…
    κοκτειλ…
    βιβλιο…
    αυτα!
    🙂

  13. keimgreek said

    🙂

  14. Sadmanivo said

    Έλα παλικάρι μου, σόρρυ για την απουσία, αλλά είχα unfinished bussiness… Λοιπόν.. Πού στο καλό είναι τα αρχικά για το ΟΠΕΛ; Και, θενκς για την πρόταση – πρόσκληση, θα ανταποκριθώ επειδή δε μου αρέσει να μην ανταποκρίνομαι, αλλά δε θέλω και να πάρω μέρος σε άλλη μια αλυσίδα από εκθέσεις προσωπικών δεδομένων που και εμένα με αφήνουν αδιάφορο αλλά και τους περισσότερους, νομίζω.. Οπότε, πού είναι η χρυσή τομή; Είναι στο να σου γράψω δυο πράγματα εδώ. Λοιπόν:
    Μέρη: 1. Ρίο 2. Σαντορίνη 3. Οροπέδιο των μουσών (Όλυμπος) 4. Οπουδήποτε χωρίς το κινητό 5. Οπουδήποτε χωρίς ρολόι. Φωτογραφίες δεν έχω πρόχειρες. 🙂

  15. Πολύ εξωτερικό παίζει πάντως στο τοπ 5!

Σχολιάστε

 
